Wednesday, February 10, 2010

WHATTHEFUN - She's married .

Sedeynye. Sedey sebab baru tahu hari ni.Dia dah kawen 7 bulan kot.

Kekaseh hati lama saya tu!SobSobsOb~

Penat cari mana dia hilang selama ni. Kesian dia bawa diri lepas tahu ai ni secret admirer dia. haha

Dulu masa dok gila dengan MySpace, tetiap hari dok tengok gambar dia ngan boyfie dia, budak Tmn Melawati.Walaupun dia tak pernah accept aku jadi friend dia, tetap jugak aku nak tengok gambar dia.Tengok gambar dalam MySpace kawan dia pon dikira boley. Siap search dekat Friendster sebab tak puas hati. Janji ada gambar baru. Stalker habes weh wa cakap lu~ sanggup google bagai nak cari info pasal dia and aku jumpa banyak gambar both of them yang so shuwiT~ Siap save kot gambar tu dulu! kahkahkah

Till today, still google pasal dia kalau bosan and wendu(geli la plak!) Tapi misi GAGAL.T__T Susah sket sebab dulu dia guna nama togedergeder dengan budak Taman Melawati tu.

Tapi, misi hari ini macam berjaya sebab modus operandi ditukar. Aku google nama lelaki itu and tetiba terjumpa blog beliau. YehOo~ Mane tau ada gambar mereka lagi.

Tapi,macam sangat sedih bila baca entry beliau yang neh.

'and here i am,early in the morning,a year after it all happened,still thinking about u and how i got my plans all wrong..if only i didnt think too much,if only the plan was a dream.unfortunately.tears for u..'

He still misses kakak yang aku adore tuh walaupon the relationship only lasted for 4 years. Sampai 2008 je kot! SobsObsOB~

Dengan gigihnya aku cari lagi pasal kakak tu dekat facebook,myspace. ZERO!

and lastly,jumpa gambar dia dekat Deviantart. Still cute and adorable ai tell yu~ hahahaa. Lesboo sunggoh~

Tapi yang sedeynya jumpa gambar dia kawen lepas google her fullname.

It was on 3rd July 2009.

Dan pencarian aku TAMAT disini T_____T



To her husband: Sila jaga kakak ai baik2 ye.Sekian.

3 comments:

miki on February 12, 2010 at 9:26 AM said...

bgs..idop pomm

MiMoT on February 12, 2010 at 9:28 AM said...

hahahaa.. bagus sunggoh~
ai sepatotnya kne wat siap thesis tp buley lg g google2 mende ngarot neh..
wahhahhahahahahahah

Hedayat on February 21, 2010 at 5:49 PM said...

dah dah .. gi wat thesis !!! x(

 

* A Story To Share * Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template